Tuesday, February 17, 2015

Ener369

KURNIAAN ALAM ... KECANGGIHAN TEKNOLOGI ... KELAHIRAN SIRI ENER !

Ener369 adalah hasil penyelidikan 7 orang pakar kesihatan, merupakan formula asas tumbuhan yang paling unggul.Ia mengandungi asid lemak yang amat penting untuk manusia, Ener369 mengandungi intipati dedak padi dan kulit manggis.

Intipati Ener369

90% minyak bran beras

10% Inti pati kulit manggis
Khasiat Ener369

Alpha Linolenic - Omega 3

Mencegah penyakit jantung dan saluran darah, seperti tekanan darah tinggi, angin ahmar dll

Menurunkan paras LDL, trigliserida, fungsi membersihkan darah kotor.

Melawan tumor, mencegah kanser payudara, kanser usus, kanser prostate.

Gamma Oryzanol - Sejenis anti oksidan semulajadi

Vitamin E - sejenis anti oksidan yang meneutralkan radikal bebas yang merosakkan sel tubuh dan penyebab kepada penyakit kronik

Phytosterol - Sejenis fiber tumbuhan semulajadi

Phospholipid - adalah sejenis lipid spesifik yang didapati secara eksklusif di dalam membran sel dan di dalam fraksi lipoprotein plasma .

Squalene - membekalkan oksigen yang cukup kepada sel, mencegah sel menjadi sel kanser jikalau sel tidak dapat bekalan oksigen yang cukup .

Linoleic Acid - Omega 6

Mencegah dan menghalang pembentukan tumor, terutama kanser payudara, kanser perut, kanser usus.

Menguatkan sistem imun, mencegah keaktifan sel kanser, meningkatkan keupayaan T dan NK sel .

Mencegah kencing manis, mengimbangkan kepekatan gula di dalam darah.

Oleic Acid - Omega 9

Xanthone - mempunyai kuasa anti oksidan sebanyak 17000. Anti-oksida yang 100 kali lebih berkuasa dari Vitamin A, C & E. Mempunyai kesan yang baik kepada anti kanser, anti bakteria, anti alahan dan sebagainya. Bidang Perubatan telah mengesahkan ia boleh menyelaraskan kesihatan usus, menguatkan sistem imun, mencegah penyakit jantung dan saluran darah, membantu sistem pernafasan.

Kebaikan Ener369

Ener369 vs Kanak-kanak

Ener369 merupakan khasiat yang sangat diperlukan oleh Otak, Mata dan Retina, Saraf Tunjang, pengambilan yang cukup akan membantu perkembangan pada kecerdasan,penglihatan dan sistem saraf kanak-kanak.

Ener 369 vs Ibubapa

Ener369 mengandungi bahan yang sangat penting untuk melembutkan, dan mengembangkan saluran darah, mengurangkan lemak tidak baik dan glikogen, menurunkan kepekatan darah, mencegah penyumbatan saluran darah, melindungi hati, menyelaraskan toksin yang boleh membahayakan hati.

Ener 369 vs wanita

Ener369 boleh membetulkan penghasilan hormon, membantu wanita yang mempunyai masalah haid dan putus haid. Mempunyai fungsi yang baik kepada kesihatan tulang dan mengurangkan jangkitan bakteria di dalam faraj disebabkan kekeringan.

Ener 369 VS Lelaki

Ener369 menolong merembes Prostaglandin, seterusnya menukar ke hormon seks yang diperlukan,memperbaiki masalah prostate dengan menyelaraskan hormon, ia boleh mencegah pengerasan dan ketuaan tisu, mengurangkan pembekuan darah, mencegah pembentukan saluran darah tersumbat, dengan itu dapat mengurangkan penyakit angiosklerosis arteri.

Ener 369 VS Kulit

Ener369 adalah pelindung cahaya semulajadi, boleh menghalang pancaran UV untuk mengancam kulit, terutama Omega 6 , Xanthone boleh membaiki kolagen dan serabut kenyal, mempercepatkan proses metabolisma sel, menghapuskan dan mencegah kulit dirosakkan oleh radikal bebas yang dihasilkan oleh cahaya UV.

Ener369 mempunyai bahan yang boleh menghalang melanin, mengurangkan radikal bebas di dalam badan, mempercepatkan pertumbuhan semula sel, memperbaiki peredaran darah, menambah kolegen,, mengurangkan garisan halus dan kedutan, mengurangkan pigmentasi, supaya mencapai kulit yang kelihatan berseri-seri dan cerah.

Faktor Pelaris Utama Ener369

Gamma-Oryzanol - 2 kali ganda berbanding dengan beras biasa (1516.68mg/100g).

Jenis padi yang luarbiasa : Hom Patum (dipilih daripada 25,000 jenis padi yang mempunyai zat khasiat yang paling tinggi) .

Teknologi penekanan dingin, ekstrak minyak bran beras paling berkhasiat.

Tanaman berorganik.

Teknologi paling tinggi, bergabung minyak bran padi dengan Xanthone, pertama di dunia.

Tiada bahan tambahan, pengawet, pewarna, bahan kimia dan lain-lain.
Cara pengambilan Ener369

1. Umur 12 tahun ke atas - satu hari 2 biji sekali, amalkan bersama dengan Enertri pada waktu pagi

2. Umur 12 tahun ke bawah - 1 biji dalam satu hari, amalkan bersama dengan Enertri pada waktu pagi
Notis Penting Pelanggan :

Ini adalah produk natural. Warna dan tekstur produk mungkin sedikit berbeza mengikut musim tetapi tidak menjejaskan ketulinan, kebekesanan atau kualiti produk.

RM369
0199958326 : WhatsApp/Call for best price.
NADYAKAZMAN ENTREPRENEURSHIP VENTURES
IG : ByNadya.Kazman

No comments: