Tuesday, February 17, 2015

Dr Spraycial

HASIL PEMBENTUKAN DUA RIBU TAHUN, MEMBAWA KEPADA KELAHIRAN DR.SPRAYCIAL
PRIHATIN TERHADAP YANG TERSAYANG, SERAHKAN KEPADA PEMBASMI BAKTERIA DR.SPRAYCIAL, JAMINAN KESIHATAN DAN KESELAMATAN

Satu perjalanan selama dua ribu tahun, empat ribu meter di bawah lautan dalam, mengumpulkan segala tenaga dan mineral dari lautan dalam.

Lautan dalam tidak terdapat bakteria, mikroorganisma dan sebagainya, adalah disebabkan kandungan mineralnya. Salah satu fungsi mineral yang sangat penting adalah mengekalkan dan menyelaraskan keseimbangan kandungan air di dalam sel, jikalau kandungan air dalam sel tidak seimbang, sel akan musnah atau mengecut, ini akan menyebabkan sel mati. Dengan penggunaan teori ini, kami telah berjaya menyelidik produk pembasmian bakteria yang paling semulajadi, paling selamat dan paling berkesan di dunia.

Dengan memekatkan bahan-bahan mineral seperti zink, mangan, besi, magnesium, tembaga, natrium, sulfur daripada lautan dalam, bukan sahaja dalam bentuk ionik, malah molekul kecil, kuasa penebusan yang tinggi, mudah memasuki ke dalam sel bakteria, dan akhirnya membasmikan bakteria.

Selepas Dr.Spraycial membasmikan bakteria, mineral berion dari Dr.Spraycial akan dilepaskan semula dan ia akan terus digunakan untuk menghasilkan proses pengoksidaan dengan bakteria lain, lalu membasmikan bakteria sekali lagi, dengan itu, proses pembasmian bakteria akan diulangi sehingga semua bakteria dibasmikan.

Boleh digunakan sama ada secara dalaman ataupun luaran. Boleh berulang kali menggunakannya tanpa mencuci bahagian luka dan mempunyai keupayaan yang ajaib di dalam proses perawatan.

Dr. Spraycial tidak mengandungi sisa toksik dan racun, tiada kesan sampingan, larut dalam air, 100% terurai, merupakan produk pembasmian bakteria yang paling semulajadi dan mesra alam.

Soalan Yang Sering Ditanya -Dr. Spraycial

Q1. Apakah perbezaan diantara Dr. Spraycial dan deodoran di dalam mengatasi masalah ketiak berbau?

J: Bahagian ketiak berbau adalah disebabkan bakteria membuang kotoran mereka apabila makan sisa-sisa buangan berminyak (peluh) yang keluar dari bahagian ketiak. Jikalau bakteria dibasmikan maka tiadalah bakteria bermakna tiadalah bau. Fungsi deodoran adalah menutup liang-liang bulu bahagian ketiak, apabila liang-liang ditutup, maka tidak ada peluh akan keluar, bakteria tidak dapat makan sisa-sisa tersebut dan tidak membuang kotoran. Tetapi bahagian ketiak adalah organ pembuangan toksin minyak yang penting, jikalau anda menutup liang-liang bulu, kemanakah toksin minyak ini akan dibuang? toksin ini akan kembali semula ke hati , ini akan menjejaskan fungsi hati dan bahagian ketiak yang ditutup boleh menyebabkan terbentuknya tumor kerana kotoran terkumpul di dalamnya.

Manakala, Dr. Spraycial menggunakan mineral yang dipekatkan daripada lautan dalam : Zink, mangan, besi, magnesium, tembaga, natrium, sulfur, bukan sahaja kecil, malah dalam bentuk ion. Ia mempunyai kuasa penembusan yang baik, boleh memasuki membran sel bakteria dengan mudah dan merosakkannya (Membran Sel). Dengan kerosakan membran sel, bakteria akan dibasmikan, maka tidak ada bau ketiak lagi.

Q2. Jikalau terminum Dr. Spraycial dalam kuantiti yang banyak, adakah ia akan membawa kesan yang tidak baik kepada pengguna?

J: Tidak perlu risau, ia tidak akan membawa kesan negatif kepada pengguna, ini adalah kerana bahan asas untuk penghasilan Dr. Spraycial adalah dari air lautan dalam, ia adalah semulajadi dan bersih, dan di dalam proses penghasilan Dr. Spraycial, tidak ada bahan-bahan lain ditambah kepada bahan asas, semuanya adalah air lautan dalam. Walaubagaimanapun, jikalau terminum dalam kuantiti yang banyak, minumlah lebih banyak air untuk mencairkannya.

Q3. Di mana Dr. Spraycial dihasilkan?

J: Bahan asas Dr. Spraycial iaitu air lautan dalam adalah diimport dari Pulau Izu Oshima, Jepun. Kemudian diproses di Amerika Syarikat, dimana 7 jenis mineral di ekstrak dan dipekatkan dan akhirnya dibotolkan di Malaysia.

Q4. Selepas menyembur, berapa lama Dr. Spraycial boleh bertahan dan bilakah ia perlu disembur lagi ?

J: Dr. Spraycial tidak akan hilang keupayaannya untuk membasmikan bakteria selagi anda tidak mencucinya dengan sabun dan membilas dengan air, ini adalah kerana mineral berion pada Dr. Spraycial tidak akan hilang walaupun telah membunuh bakteria, ia akan terus berada dan boleh membunuh bakteria yang lain. Anda perlu menyembur sekali lagi, selepas anda cuci dengan sabun dan bilas dengan air.

Q5. Apakah perbezaan Dr. Spraycial berbanding dengan produk-produk pembasmian bakteria yang ada di pasaran?

J: Bahan asas untuk penghasilan Dr. Spraycial adalah air lautan dalam, ia adalah semulajadi, bersih, tanpa bahan-bahan kimia. Oleh itu, Dr. Spraycial adalah 100% selamat untuk digunakan, walaupun secara dalaman dalam badan kita. Manakala produk pembasmian produk yang lain menggunakan alkohol, bahan-bahan buatan daripada petrol, bahan-bahan kimia sebagai bahan asas untuk penghasilannya, ia adalah beracun dan tidak boleh digunakan secara dalaman dalam badan kita.

Q6: Apakah bahan mentah bagi pengeluaran Dr.Spraycial?

J: Dr.Spraycial adalah dihasilkan dari air laut dalam.

Q7: Apakah fungsi-fungsi Dr.Spraycial?

J: Fungsi-fungsi Dr.Spraycial adalah untuk membasmi kuman, ia boleh digunakan pada bahagian tubuh dari kepala sampai ke hujung kaki yang mana terdapat jangkitan bakteria dan virus. Apabila Dr.Spraycial disembur pada patogen yang menyebabkan penyakit seperti fungus, kulat, virus tertentu dan bakteria, ia dapat membasmikannya dengan serta-merta.

Q8: Mengapakah Dr. Spraycial mempunyai fungsi membasmi kuman?

J: Ini disebabkan air laut dalam mengandungi kepekatan pengionan zink, mangan, besi, magnesium, kuprum, natrium, sulfur yang tinggi: mengawal nilai pH garam mineral yang boleh membasmi kuman. Garam mineral air laut dalam mempunyai daya perubahan tekanan osmotik, yang dapat memusnahkan sel-sel patogen, protoplasma bakteria dan nuklear protein dengan mudah. Pembasmian kuman adalah asas bagi garam mineral.

Q9: Adakah Dr.Spraycial mempunyai kesan sampingan?

J: Bahan mentah Dr.Spraycial diperolehi dari air laut dalam semulajadi yang asli dan tidak mempunyai kesan sampingan. Dr.Spraycial juga tidak ditambah bahan pengawet, alkohol dan bahan kimia yang lain.

Q10: Siapakah yang boleh menggunakan Dr.Spraycial?

A: Setiap golongan usia, ia boleh digunakan secara berterusan.

RM160
WhatsApp/Call for best price : 0199958326
NADYAKAZMAN ENTREPRENEURSHIP VENTURES
IG : ByNadya.Kazman

No comments: